tag:blogger.com,1999:blog-80623926065150006852024-03-07T21:58:09.245-08:00Tipmobile.cz - moderní auto-moto inzertní serverPro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/17608758867047311345noreply@blogger.comBlogger47125tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-62828300025102330122012-10-17T03:07:00.000-07:002012-10-17T03:07:16.583-07:00<h2>
O Kia Sportage</h2>
Kia Sportage spadá pod jihokorejskou automobilku Kia Motors. V roce 1993 začíná <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/kia" title="Kia">Kia</a> s výrobou modelu Kia Sportage. To je vůbec jeden z prvních SUV. Nabízeny byly dva zážehové motory o stejném objemu, ale jiném výkonu. Později přibyla i další karosářská varianta označována jako Wagon. Na český trh se ovšem Kia Sportage dostává až o dvanáct let později v roce 2005. V roce 2010 uvedla automobilka na trh novou generaci, v pořadí tedy druhou, která měla navázat na předchozí úspěchy prvního modelu. Ačkoli nemá <b>Kia Sportage</b> dlouhou tradici, našla si své zastánce a z řad SUV se řadí k těm úspěšným. Kia Sportage je vyráběna v závodě sídlícím v Žilině na Slovensku. Konstruktéři si dávají záležet na spojení kvalitního SUV a komfortního vozu. Kia Sportage rozhodně nabrala i na kráse od prvního modelu. Charakteristické jsou velké světlomety a mohutná kapota. Kia Sportage je opravdovým terénním vozem od začátku do konce.<br />
<h2>
Kia Sportage u nás</h2>
Nová Kia Sportage navázala úspěšně na svého předchůdce. Dokazuje to i prodej za rok 2011, kdy se <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/kia/sportage" title="Kia Sportage">Kia Sportage</a> stala třetím nejoblíbenějším vozem ve třídě SUV. Ceny Kia Sportage mohou docela mile překvapit, alespoň co se týče ojetých automobilů, určitě si snadno vyberete. Nový vůz začíná na 400 000,- a cena se samozřejmě stupňuje podle motoru a výbavy.<br />
<h2>
Pro a proti</h2>
<ul>
<li>neotřelý, dynamický design</li>
<li>prostorný interiér</li>
<li>výborné brzdy</li>
<li>dobrý výhled z vozu</li>
<li>řízení a jízdní vlastnosti</li>
<li>robustní konstrukce a výborné terénní schopnosti</li>
</ul>
proti<br />
<ul>
<li>dynamika motoru</li>
<li>vyšší spotřeba</li>
<li>pružnost motoru</li>
</ul>
Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-70813670705151420622012-10-11T06:44:00.000-07:002012-10-17T06:45:02.076-07:00Seznamte se: Škoda Superb<h2>
O Škodě Superb</h2>
Škoda Superb je zatím ještě vcelku mladý automobil pocházející z produkce automobilky <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/skoda" title="Škoda">Škoda</a> Auto. Jeho výroba se počítá od roku 2001. První generace vozu, kterou jsme poprvé mohli spatřit v autosalonu v Ženevě, téhož roku co začala výroba, byl k dostání pouze jako sedan. Ovšem se třemi možnými výbavami – Classic, Comfort a Elegance a hned s velkým výběrem motorů. K dispozici byly tři benzinové motory a osm dieselových motorů. Lehké změny v podobě faceliftu se Škoda Superb dočkala v roce 2006, kdy se změnily světlomety, maska chladiče a lehce i interiér. K dosavadním výbavám přibyla ještě luxusní výbava Laurin<i>&</i>Klement. První generace Superbu skončila v roce 2008 s nástupem nové. Druhá generace se zatím vyrábí dosud. Nový Superb v podstatě kombinuje karosářské varianty liftback a sedan. O rok později byla představena i druhá karosářská varianta a to Škoda Superb combi, která byla jasnou jedničkou mezi vozy střední třídy. V současnosti je Superb k dostání s jednou ze šesti výbav – Active, Ambition, Elegance, Exclusive, Laurin<i>&</i>Klement nebo GreenLine. Nový Superb je také velmi bezpečný. V testech Euro-NCAP dostal pět hvězdiček.<br />
<h2>
Škoda Superb u nás</h2>
<a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/skoda/superb" title="Škoda Superb">Škoda Superb</a> je osobní automobil střední třídy. Je oblíbené zvláště pro svůj dynamičtější a robustnější vzhled. Zákazníky také přitahuje vysoká bezpečnost vozidla a velké množství dostupných barev pro vozidlo. Ovšem tomu také odpovídají ceny tohoto vozidla. Zatímco Superb z roku 2002 pořídíte zhruba od 120 000,- do 150 000,-, tak vozidlo z druhé generace například z roku 2012 se pohybuje od 300 000,- i do 700 000,-. Nové vozidlo naproti tomu pořídíte v tom nejzákladnějším a nejlevnějším od 600 000,-. Anglický Top Gear Magazin vyhlásil v roce 2009 dokonce Škodu Superb jako "Luxusní auto roku". A za rok 2010 se Škoda Suberb umístila jako třetí nejprodávanější osobní vůz u nás.<br />
<h2>
Pro a proti</h2>
<ul>
<li>prostornost</li>
<li>komfortní interiér a pohodlné sedačky</li>
<li>jízdní vlastnosti a řízení</li>
<li>výhled z vozu</li>
<li>velký zavazadlový prostor</li>
<li>přehledné ovládání</li>
<li>kvalitní materiály a zpracování</li>
</ul>
<b>Proti</b><br />
<ul>
<li>tvrdé odpružení</li>
<li>více široké</li>
<li>dynamika motoru</li>
</ul>
Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-78756285266852970102012-10-10T02:06:00.000-07:002012-10-17T02:07:08.579-07:00Seznamte se: Subaru Legacy<h2>
Historie</h2>
Subaru Legacy pochází od japonské automobilky Subaru spadající do koncernu Fuji Heavy Industries. Jak už je pro <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/subaru" title="Subaru">Subaru</a> typické, tak i Legacy dostal pohon všech čtyř kol. První generace přišla již v roce 1989 a to s velkou slávou. Legacy vytvořilo nový světový rychlostní rekord. Do ulic tehdy mohl vyrazit čtyřdveřový sedan nebo pětidvéřové kombi. Vývojáři si dali na Legacy záležet a tak mělo pěkně nadupanou výbavu a samozřejmě pohon všech čtyř kol. O tři roky později od svého odhalení v roce 1989 prošlo Subaru Legacy drobným faceliftem. V roce 1993 přišla na trh druhá generace vozu, která se stejně jako ta první dostala do Evropy až o rok později. S novou generací se design Legacy více uhladil a zlepšily se i jízdní vlastnosti. Subaru se snažilo vyvinout model světové třídy a každou generaci vozu se tak snažili přibližovat k tomuto cíli. Třetí generace se vyráběla od roku 1998. Legacy dostal nové upravené světlomety a chladič. Čtvrtá generace vyráběná od roku 2003 byla už podstatně vylepšená z hlediska bezpečnosti i designu. Ten se projevil jak v interiéru, tak v exteriéru vozu. Vůz měl zaútočit především svým designem. Jako karosářská varianta přibyl k <b>Subaru Legacy</b> i sportovní sedan. K dispozici byly dva čtyřválce a jeden šestiválec. Zlepšení se dočkaly i ekologické parametry. Poslední pátá generace přišla v roce 2009 a dostala novou převodovku Lineartronic, která nahradila automat. Naopak zůstal pohon všech čtyř kol.<br />
<h2>
Subaru Legacy u nás</h2>
<b>Subaru Legacy</b> je u nás poměrně originálním vozem. Rozhodně má zajímavé křivky a design, které překvapí. Je to sportovní, dynamické auto, které se hodí pro stejně dynamické řidiče. <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/subaru/legacy" title="Subaru Legacy">Subaru Legacy</a> Sedan můžete pořídit s různými výbavami od 680 000,- do zhruba 1 010 000,- Kč. Ojetá auta také nejsou nejlevnější, pod 200 000,- Kč půjdete málokdy. Pokud si ovšem nevyberete ze starších modelů.<br />
<h2>
Pro a proti</h2>
<ul>
<li>Dobré jízdní vlastnosti a komfortní řízení zajišťují kvalitní požitek z jízdy.</li>
<li>Zajímavý, sportovní design vozu.</li>
<li>Dobrý výhled z auta do všech stran.</li>
<li>Pohodlnost.</li>
</ul>
Proti<br />
<ul>
<li>Vyšší pořizovací cena a provozní náklady.</li>
<li>Méně prostoru pro cestující vzadu.</li>
<li>Dražší kvalitní servisní služby.</li>
</ul>
Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-85150539137472512302012-10-02T07:07:00.000-07:002012-10-17T07:07:40.105-07:00Seznamte se: Volkswagen Golf<h2>
O Volkswagen Golf</h2>
Volkswagen Golf je modelem německé automobilky <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/volkswagen/golf" title="Volkswagen">Volkswagen</a>. Volkswagen se s Golfem trefil přímo do černého. Volkswagen Golf je jedním z vůbec nejprodávanějších automobilů na světovém trhu. Volkswagen Golf se od začátku vyráběl jako pětidvéřový nebo třídveřový hatchback. První generace vozu si od svého představení v roce 1974 již vybudovala tradici. Už díky tomu, že zastoupil dosavadní oblíbený VW Brouk. Volkswagen měl splňovat několik základních atributů a to rychlost, komfort a bezpečnost. Právě toto zákazníci vyhledávali. Golf se také pyšnil velkým zavazadlovým prostorem. Charakteristické kruhové světlomety zůstaly, ale jako plus se Golfu přičítá snažší nastupování. Sečteno podtrženo – Volkswagen Golf šel na dračku. Poháněl ho čtyřválec s čtyřstupňovou převodovkou. Na úspěch reagovala i automobilka. Golfu přibyly karosářské varianty. Od druhé poloviny roku 1979 se prodával sedan. V lednu roku 1980 přibyla další karosářská varianta a to slunný kabriolet a v roce 1982 sportovní Golf GTD. A přibyl také užitkový pick-up. Změna přišla až v roce 1985, kdy prošel Golf faceliftem. Druhá generace vozu přišla až v roce 1983. Vývojáři si za cíl u nového Golfu dali snížení spotřeby a zvětšení prostoru. Novinkou byly také přeplňované vznětové motory s turbodmychadly. Znovu se objevila sportovní verze a v roce 1983 také 4x4. Další facelift čekal Volkswagen Golf v roce 1989. Třetí generace nastoupila v roce 1991. O dva roky později přišel nebo lépe řečeno přijel nově Cabriolet. Ve stejném roce také nově přibyl motor s přímým vstřikováním nafty. Třetí generace dbala především na bezpečnost cestujících. Kruhové světlomety nahradily oválné. Třetí generace skončila v roce 1999, když už se dva roky vyráběla čtvrtá generace. Tato řada zaútočila na zákazníky celou svou silou a stala se nejprodávanějším vozem ve své třídě. Golf se dočkal modernizace. Základní výbava byla obohacena o některé prvky. Tato generace skončila s nástupem nové v roce 2003. Volkswagen Golf páté generace dostal celkově větší rozměry. Objevily se varianty MPV, terénní CrossGolf a sportovní GTI. V roce 2007 i varianta kombi zvaná Golf Variant. Bezpečnost podle testů Euro NCAP je hodnocena pěti hvězdičkami. Ve stejném roce jako skončila výroba páté generace, začal prodej šesté (2009). Posilněna je aerodynamika a bezpečnost si udržuje svůj předchozí standard. <br />
<h2>
Volkswagen Golf u nás</h2>
<a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/volkswagen/golf" title="Volkswagen Golf">Volkswagen Golf</a> se řadí do kategorie nižší střední třídy. Oblíbenost Golfu začíná tam, kde jinde končí. Golf dokáže jednoduše nadchnout každého. Původně rodinné auto je díky svým verzím oblíbené i mezi mladými lidmi, podnikateli, ale i starší populací. Golf za svou dobu působení sbírá i několik cen včetně Auto roku 1992 nebo World Car of the Year 2009. V roce 2011 se u nás stal desátým nejprodávanějším vozidlem a rok předtím dokonce sedmým. Nový Volkswagen Golf začíná zhruba na 470 000,- ve zcela základním a nejlevnějším provedení. Ceny ojetých automobilů se mohou pohybovat ve vyšších částkách než jiné ojetiny.<br />
<h2>
Pro a proti</h2>
<ul>
<li>vysoká spolehlivost</li>
<li>nízká spotřeba a provozní náklady</li>
<li>prostorný interiér a zavazadlový prostor</li>
<li>dostupnost náhradních dílů</li>
<li>design</li>
<li>dynamika motoru a jízdní vlastnosti</li>
<li>vysoká míra bezpečí</li>
</ul>
<b>Proti</b><br />
<ul>
<li>starší modely mohou mít problémy s korozí</li>
<li>slabší brzdy</li>
<li>malá výbava</li>
</ul>
Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-936284420206278922012-10-02T02:18:00.000-07:002012-10-16T02:18:51.508-07:00Karavany a obytné přívěsy – možnost jak cestovat<b>Karavany</b> i <b>obytné přívěsy,</b> si pro cestování oblíbilo mnoho lidí. S karavanem můžete na dlouhé vzdálenosti jezdit a přebývat na různých místech téměř bez omezení. Omezujete se jen na zákony daného státu, přes který cestuje. Pak se mohou omezení pro <b>karavany</b> lišit v místě povoleného stání, rychlosti jízdy apod.<br />
<h2>
Obytné přívěsy vs. karavany</h2>
Hlavní rozdíl mezi <b>karavany</b> a obytnými přívěsy je ve velikosti a způsobu jízdy. Karavany jezdí sami, dalo by se říci, že je to jedno velké obytné auto. Kdežto <b>obytné přívěsy</b> jsou tažené jiným autem a sami se pohybovat nemohou.<br />
<h2>
Cestování s karavany a obytnými přívěsy</h2>
Takové cestování má své klady i své zápory. Nemusíte řešit cestovní kanceláře, rezervace hotelů ani jestli dorazíte včas nebo pozdě. Kdykoliv se můžete rozhodnout, že místo toho abyste jeli na sever, pojedete na západ apod. Kdekoliv můžete zůstat, jak dlouho budete chtít nebo dokud se vám tam nepřestane líbit. Odpadá také nutné vybalovaní a zabalování věcí. Jelikož jsou <b>karavany</b> velké, jednoduše máte vše stále při sobě. <br />
Ovšem jak jistě každý ví, <b>karavany</b> nejsou žádná tintítka a to samozřejmě platí i pro <a href="http://www.tipmobile.cz/karavan-prives" title="obytné přívěsy">obytné přívěsy</a>. Tím pádem nemohou jet tak rychle, jak byste mohli být zvyklí z osobních aut. S tímto faktem byste měli každopádně počítat. Ovšem výlety s karavanem nejsou závody, takže by menší rychlost neměla vadit. Dalším faktem je, že s karavanem se nedostanete všude a do všech terénů. Pro méně zkušené řidiče může nastat také problém s parkováním. Díky jejich enormní velikosti se s nimi hůře parkuje. <b>Obytné přívěsy</b> jsou navíc komplikovanější a hůře se s nimi manipuluje i na silnici.<br />
Abyste šťastně dojeli vždy na místo určení je nutné se během cesty o <b>karavany</b> starat. Platí to zejména o doplňování vody a naopak vyprazdňování toalety.<br />
<h2>
Karavany a jejich vybavení</h2>
<b>Obytné přívěsy</b> mohou být vybaveny velmi různým způsobem, což se liší především od výrobce. <b>Karavany</b> byste měli vybírat především podle typu a typ podle účelu, ke kterému ho budete využívat. Různé <a href="http://www.tipmobile.cz/karavan-prives" title="karavany">karavany</a> mají různé vybavení. Některé toto vybavení je napevno přidělané, a tudíž je třeba se pořádně zamyslet, jestli nám to zrovna takto vyhovuje. Předělávání napevno daných součástí je poté velmi těžké a někdy i nemožné. <br />
Čím větší přívěs si pořídíte, tím samozřejmě budete mít více prostoru a vybavení. Ovšem pamatujte na to, že ne každé vozidlo může tahat <b>obytné přívěsy</b> takové velikosti. Samozřejmostí je i vyšší cena větších karavanů. Cena se odvíjí také od druhu vybavení a komfortnosti.<br />
<h2>
Kde najdu karavany a obytné přívěsy?</h2>
Hledáte-li kvalitní karavan či obytný přívěs, využijte <b>bazary karavanů</b> na <a href="http://www.tipmobile.cz/karavan-prives" title="tipmobile">www.tipmobile.cz</a> <b>Karavany</b> zde můžete výhodně sehnat i nabídnout.Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-27635180399158078642012-10-01T06:49:00.000-07:002012-10-17T06:50:13.703-07:00Seznamte se: Toyota Yaris<h2>
O Toyotě Yaris</h2>
Toyota Yaris je dítkem japonské automobilky <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/toyota" title="Toyota">Toyota</a> fungující od roku 1933. Samotný Yaris se představil, kde jinde než na Ženevském autosalonu v roce 1999. Toyota Yaris shrábla u zákazníků hned od začátku úspěch. Ačkoli je Toyota Yaris menší automobil, nabízel opravdu neskromný vnitřní prostor. Pohodlně se zde svou i čtyři dospělí lidé včetně zavazadel. Yaris bylo možné vlastnit s jednou ze dvou možných výbav a to buď se Sol nebo Terra. Později přibila ještě výbava Luna. V roce 2001 se do Evropy dostává sportovní varianta vozu s označením T-Sport. Motory také postupně přibývaly. Nejdříve to byl zážehový tříválec 1,0l VVT-i (50 kW) dále čtyřválec 1,3l VVT-i (63 kW) ke sportovní verzi se řadí čtyřválec 1,5l VVT-i (78 kW) po něm přichází na řadu vznětový motor 1,4 D-4D. V roce 2003 prošel Yaris faceliftem, který se dotkl světlometů a lehce i interiéru vozidla. Přibyla robotizovaná převodovka MMT. Vydána byla také nová verze vozidla s označením Yaris TS Turbo, která byla ovšem limitována. Již v roce 2005 přichází automobilka s novou generací vozu, tentokrát představenou na Frankfurtském autosalonu. Nový Yaris vstoupil do světa s již vybudovaným renomé svého předchůdce. V současnosti je na trhu třetí generace modelu. Je o něco lehčí než ta stará. Dostane také nové křivky, je hranatější a vyspělejší. Co se týče interiéru, tak se přesunuly přístroje z prostředku za volant řidiče. Nová Toyota Yaris nabízí celkem šest výbav – Entry, Power, Active, Style, Active Hybrid a Style Hybrid. Motory nabízí tříválec 1l (50 kW) a čtyřválec 1,33l (68 kW).<br />
<h2>
Toyota Yaris u nás</h2>
Oblíbenost vozu pramení zejména z jeho vnitřního uspořádání s ohledem na celkové rozměry. Nabízí prostor a stejně tak dobře se s ním manévruje v hustém provozu velkoměsta. <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/toyota/yaris" title="Toyota Yaris">Toyota Yaris</a> je díky těmto vlastnostem oblíbená především u žen. Přitažlivý je v tomto ohledu i design vozu. Lákavá je také široká nabídka výbav a barev a také cena. Nový Yaris je dostupný již od 229 900,-. Ceny ojetin se v případě Toyoty Yaris mohou zdát o něco vyšší.<br />
<h2>
Pro a proti</h2>
<ul>
<li>dobrý výhled z vozu</li>
<li>prostor pro cestující</li>
<li>výborný ve městě</li>
<li>půvabný design</li>
<li>spolehlivost</li>
<li>výkon</li>
<li>spotřeba</li>
<li>vysoká technická úroveň zpracování</li>
</ul>
<b>Proti</b><br />
<ul>
<li>pomalejší reakce na sešlápnutí plynového pedálu</li>
<li>jízda na nerovném povrchu</li>
<li>méně přehledné digitální přístroje</li>
<li>menší objem zavazadlového prostoru</li>
</ul>
Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-10926778266519196272012-09-30T02:32:00.000-07:002012-10-17T02:39:45.127-07:00Seznamte se: Citroën Berlingo<h2>
O Citroën Berlingo</h2>
Citroën Berlingo spadá pod francouzskou automobilku <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/citroen" title="Citroën">Citroën</a>, která Citroën Berlingo vyrábí od roku 1996. Přišel na svět po známém modelu C15. Sice za sebou ještě nemá dlouholetou tradici a má jen dvě generace, ale místo ve světě si dokázal Citroën Berlingo vydobýt i tak. Je to velmi charakteristický užitkový vůz, lépe řečeno dodávka. První generace tohoto modelu se vyráběla celých 12 let. Což je dostatečně dlouhá doba na to, aby pak přišel nový model s řadou vylepšení. První generace připravila půdu té druhé a tak si Citroën Berlingo drží svůj standard, co se týče oblíbenosti. Druhou generaci vozu můžeme na silnicích potkávat od roku 2008. Nová generace přidala Citroënu Berlingo na velikosti. Vzrostl jak na délku, tak do šířky. Prodloužil se i rozvor. Oproti první generaci má i větší objem a to rovnou o 51 litrů na 675 litrů. Zajímavostí u tohoto vozu jsou jeho motory, které mohou být klasicky benzínové a naftové nebo také na stlačený zemní plyn či elektřinu. <b>Citroën Berlingo</b> je velmi universálním vozem což z něho činí optimální volbu. Dá se říci, že si vybrat musí každý. Citroën Berlingo spojuje dynamiku, úspornost i šetrnost k životnímu prostředí.<br />
<h2>
Citroën Berlingo u nás</h2>
<a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/citroen/berlingo" title="Citroën Berlingo">Citroën Berlingo</a> můžeme s klidem říct, že je nejoblíbenějším užitkovým vozem, respektive dodávkou v ČR. Za loňský rok, tedy 2011 se umístil v prodeji na první příčce s necelými 25% tržního podílu ve své třídě. Oblíbenost pramení především z velikého zavazadlového prostoru a dobré aerodynamiky. <b>Citroën Berlingo</b> je pro všechny, kdo potřebují vozit velké náklady. Co se týče ceny tohoto vozidla u nás, tak ojetý <b>Citroën Berlingo</b> seženete i do 50 000,-. Samozřejmě záleží na tom jak moc "ojetý" je. Vozidla s datem výroby od roku 2008, tedy druhá generace vozu, jsou k sehnání zhruba od 140 000,-. Nový vůz pořídíte za více jak 300 000,-. Ovšem užitková hodnota a poměr ceny je opravdu vyvážený.<br />
<h3>
Pro a proti</h3>
<ul>
<li>spotřeba</li>
<li>prostornost a velký zavazadlový prostor</li>
<li>universálnost</li>
<li>jízdní vlastnosti, řízení a řazení</li>
<li>spolehlivost</li>
</ul>
proti<br />
<ul>
<li>dynamika motoru</li>
<li>dílenské zpracování</li>
</ul>
Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-69020881935029861972012-09-30T02:17:00.000-07:002012-10-16T02:17:23.627-07:00Stavební síla JCB strojůŘekne-li se <b>JCB</b> stroj, každý si snad s určitostí vzpomene na veliký žlutý rypadlo-nakladač. Nejznámější z těchto strojů jsou <b>JCB</b> 3CX a <b>JCB</b> 4CX, které byly poprvé představeny v roce 2005. Tyto stroje nejsou na trhu ničím novým, ale jejich modernizace ano. <br />
<h2>
Odkud se JCB stroje vzaly</h2>
Zkratka pro <b>JCB</b> stroje vznikla z jména Josepha Cyrila Bamforda, který úspěšně zkonstruoval toto zařízení. Tento stroj byl definován jako typ mechanického bagru s velkou lopatou vpředu. A charakteristickou barvou pro <a href="http://www.ltlinek.cz/" title="jcb">JCB</a>, se od tohoto okamžiku, stává žlutá. Joseph Cyril Bamford nebo-li <b>JCB,</b> jak se mu v branži přezdívalo, měl dobré základy pro to, aby byl v tomto oboru úspěšný. Byl pravnukem zakladatele Bamfordovi Ltd. který provozoval zemědělskou techniku. První rypadlonakladač, který spatřil světlo světa, byl představen roku 1953. Tudíž je tu již přes 55 let dlouhá tradice výroby <b>JCB</b> strojů.<br />
<h2>
Na co se JCB stroje používají?</h2>
<b>JCB</b> stroje speciálně typu rýpadlo-nakladač se používá na stavbách snad po celém světě. <b>JCB</b> je totiž všestranně využitelný. Samozřejmě jak již z názvu vyplývá <b>JCB</b> rýpadlo-nakladač zastává funkci nakladače a rýpadla. Ovšem zručně plní také funkci manipulátoru, díky níž může manipulovat s materiálem pomocí podkopového zařízení. JCB dokáže zručně pracovat i s hydraulickým nářadím jako jsou vrtačky, čerpadla vody nebo bourací kladiva.<br />
Krom jiného se nově <a href="http://www.ltlinek.cz/" title="jcb">JCB</a> stroje dají využít při údržbě silnic, místních komunikací i dálnic. Tyto aplikace jsou přítomné u stroje <b>JCB</b> 4CX, který také zvládá údržbu zelených ploch.<br />
<b>JCB</b> typu rýpadlo-nakladač mají opravdu široké využití a proto jsou trvale nejoblíbenějšími a nejpoužívanějšími stavebními stroji na světě. Jejich tradice je dlouhá a s inovativními prvky přicházejí neustále nejrůznější konstruktéři.<br />
<h2>
Kde sehnat JCB stroje?</h2>
Hledáte-li nové či použité <b>JCB</b> stroje, můžete využít služeb společnosti L. T. Linek. Tato společnosti na našem trhu distribuuje stroje značky <b>JCB</b> již od roku 1990. Krom prodeje firma zajišťuje i jejich servis a v neposlední řadě také prodej náhradních dílů pro <b>JCB</b> stroje. <br />
O podrobnějších informacích se můžete informovat na www.ltlinek.cz.Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-55570833126334902252012-09-21T02:14:00.000-07:002012-10-16T02:15:10.599-07:00Motoshop se vším všudyJste fanda do čtyřkolek, motocyklů či skútrů? Sami nějakou tu mašinu vlastníte nebo o koupi uvažujete? V tom případě čtěte dál. Představíme Vám totiž nový český <b>motoshop</b>, který ocení každý zkušený jezdec i začátečník.<br />
<h2>
Takhle má motoshop vypadat</h2>
Ať už jsou motorky či čtyřkolky vaší rekreační zábavou a koníčkem nebo pro ně žijete celým srdcem, jistě si potrpíte na pořádný <b>motoshop</b>. Ten by samozřejmě měl nabízet vše co hledáte a ještě něco navíc. A právě takový se v Čechách objevil. Na <a href="http://www.motorky-ctyrkolky.cz/">www.motorky-ctyrkolky.cz</a> Vám nabídnou opravdu široký sortiment všeho, na co si vzpomenete. Pro milovníky čtyřkolek tu je příslušenství zahrnující zámky, plachty, boxy, navijáky a mnoho dalšího. Komu nestačí jen obyčejná čtyřkolka, může si vybrat z hojného množství potřeb pro tuning. Osvědčené náhradní díly a pneu jsou pro tento <b>motoshop</b> samozřejmostí. A ovšem i samotné čtyřkolky – pracovní ATV, sportovní QUAD a pro ty nejmenší i dětské čtyřkolky. Vybrat si můžete ze světových značek, jako jsou například Yamaha, Suzuki, Journeyman, Kawasaki, Polaris, SMC, TGB, Masai nebo Can Am. <br />
Jste-li spíše z druhého břehu a nedáte dopustit na motocykly, jste tu také správně. <b>Motoshop</b> nabízí výkonné, spolehlivé stroje jako je Kawasaki nebo KYMCO. Vybrat si můžete ze silničních motocyklů chopperů, cruiserů, pitbike, MX a cestovních endur. Nechybí ani doplňky, příslušenství, tuning a další. <br />
<h2>
Motoshop s kvalitou</h2>
Ani nemusí být řeč o kvalitě nabízených produktů a služeb. Je totiž špičková. A to především díky zkušeným, ochotným a především kvalifikovaným pracovníkům, kteří mají s motocykly a čtyřkolkami bohaté vlastní zkušenosti. Sami mnoho z nich vyzkoušeli a o nabízeném sortimentu Vám mohou podat cenné informace. Tím víc jste-li teprve začátečník. Rádi Vám poradí a pomohou vybrat správný stroj, příslušenství i doplňky. A jelikož se sami v oboru pohybují, preferují jen osvědčené značky, kvalitní materiály a testované zboží. A právě takové <b>motoshop</b> nabízí. <br />
<h2>
Nejenom motoshop</h2>
Tento <a href="http://www.motorky-ctyrkolky.com/eshop" title="Motoshop">motoshop</a> má ještě jednu zajímavost, která zaujme. Kromě širokého sortimentu se tu totiž můžete i dobře začíst či zakoukat. <b>Motoshop</b> má pro Vás připraveny různé články, recenze, videa či fotoreportáže. A jistě mi dáte zapravdu, že je velmi příjemné mít všechno na jednom místě srozumitelně a přehledně. Čím méně času strávíte hledáním toho správného, tím více času můžete strávit při své oblíbené adrenalinové zábavě.Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-69356787815518595272012-09-05T06:05:00.000-07:002012-10-17T06:06:40.075-07:00Seznamte se: Škoda Felicia<h2>
O Škodě Felicia</h2>
Škoda Felicia je moc dobře známý automobil od automobilky <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/skoda" title="Škoda">Škoda</a> Auto. Tento model se vyráběl v letech 1994 až 2001 jako pětidvéřový hatchback a kombi nebo užitkový pick-up. Plány pro Škodu Felicii se tvořili již od roku 1991 a v konečném navržení se odrazil i vliv koncernu Volkswagen, do kterého se automobilka začlenila. Vůz vycházel z předchozí Škody Favorit, ale v mnoha ohledech pokročil kupředu. Felicia měla překvapit celkovým zpracováním. Proto se vývojáři zaměřili na zlepšení kvality a odolnosti materiálů v interiéru a také na zlepšení odporu vzduchu. Vylepšit se také měly všechny součástky. Základem byla větší životnost. Pod povrchem Felicie se změnila geometrie a přibyl stabilizátor. V roce 1998 prošla Škoda Felicia faceliftem a změnil se jí tvar chladiče a tvar nárazníků. Škoda Felicia se přestala vyrábět v polovině roku 2001. I přes to byla Felicia na další dlouhá léta častým účastníkem silničního provozu. Felicia se dočkala také pár zajímavých variant jako je třeba Felicia Fun. Felicia Fun byl v podstatě klasický pick-up, který měl ovšem dvě řady sedadel. Jinou zajímavou variantou byla Felicia MTX, kterých se vyrobilo jen několik desítek.<br />
<h2>
Škoda Felicia u nás</h2>
<a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/skoda/felicia" title="Škoda Felicia">Škoda Felicia</a> útočila na zákazníky v plném rozsahu. Splňovala potřeby po jednoduchosti, ale spolehlivosti. Nejčastějším modelem na silnicích se tak na dlouhá léta stalo naprosto nenáročné vozidlo, které díky opravdu malé základní výbavě bylo široce dostupné. Dnes je už Škoda Felicia samozřejmě dostupná jen jako ojeté vozidlo. A jako takové je hojně k dostání za příznivou cenu. I modely z posledního roku výroby – tedy 2001 jsou k sehnání zhruba do 40 000,-. Bohužel slávu Felicia již přešla moderní doba a tak je to dnes jen již velmi dostupné auto.<br />
<h2>
Pro a proti</h2>
<ul>
<li>cena a dostupnost náhradních dílů</li>
<li>provozní náklady</li>
<li>malá spotřeba oleje</li>
<li>není vyhledávaný zloději</li>
<li>spolehlivost</li>
<li>velký zavazadlový prostor</li>
</ul>
<b>Proti</b><br />
<ul>
<li>může docházet ke korozi</li>
<li>vyšší spotřeba</li>
<li>méně atraktivní design</li>
<li>pasivní bezpečnost</li>
</ul>
Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-87040846986331053512012-08-20T03:38:00.000-07:002012-10-17T03:44:27.410-07:00Seznamte se: Ford Mondeo<h2>
O Ford Mondeo</h2>
Osobní automobil <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/ford/mondeo" title="Ford Mondeo">Ford Mondeo</a> byl uveden na trh začátkem roku 1993. O výrobu se stará společnost Ford Motor Company, která uvádí hned tři karosářské varianty a to čtyřdveřový sedan, pětidvéřový hatchback a kombi. K dostání bylo také jako 4x4. Ford Mondeo se měl stát "světovým" vozem, který v Evropě nahradil Ford Sierru. První generace vozu se vyráběla v letech 1993 až 1997. Druhá navázala na první, ale výroba skončila již po třech letech v roce 2000. Ford Mondeo bylo k dostání s jedním ze čtyř zážehových motorů nebo jedním dieselovým. Pro otrlejší jezde a požitkáře z jízdy byla uvedena i sportovní varianta. Třetí generace se na trhu držela od roku 2000 až po rok 2007. Ta nabízela sedan a také sportovní vůz ST 220. Od roku 2007 se vyrábí zatím poslední čtvrtá generace vozu. O tři roky později se Ford Mondeo dočkal faceliftu, po kterém se značně změnil předek vozidla. Změnila se přední maska vozu, světla a nárazník. Dnes je Ford Mondeo koncipován sportovně a dynamicky. Překvapí také komfortnější vnitřek.<br />
<h2>
Ford Mondeo u nás</h2>
Ford Mondeo je automobil střední třídy, čemuž odpovídá i interiér vozidla. Není to sice luxusní výbava, ale zvlášť u nového Mondea vypadá dobře a s vozidlem ladí. <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/ford" title="Ford">Ford</a> Mondeo má své příznivce a své odpůrce a s tímto krédem se také prodává. Oblíbenost si získal díky své praktičnosti, velikosti a prostornosti. Ford Mondeo je vcelku dostupné vozidlo. Za ojetý vůz s rokem výroby před rokem 2000 zaplatíte zpravidla do 30 000,-. Za čerstvější kousky samozřejmě více ovšem ceny se pohybují v příjemném rozhraní a poměru. Pro ty nejnáročnější by ovšem nový Ford Mondeo vyšel podle výbavy od 450 000,- nahoru.<br />
<h2>
Pro a proti</h2>
<ul>
<li>velký a prostorný</li>
<li>nízké ceny a dostupnost náhradních dílů </li>
<li>spolehlivost</li>
<li>pohodlná sedadla</li>
<li>jízdní komfort</li>
<li>bezpečnost</li>
</ul>
proti<br />
<ul>
<li>vyšší spotřeba</li>
<li>vyšší spotřeba oleje</li>
<li>slabší brzdy</li>
</ul>
Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-24767397954852378762012-08-17T05:53:00.000-07:002012-10-17T05:53:10.090-07:00Seznamte se: Peugeot 206<h2>
O Peugeot 206</h2>
Peugeot 206 má na svědomí francouzská automobilka <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/peugeot" title="Peugeot">Peugeot</a>. Jeho výroba spadá do roku 1998, kdy se Peugeot 206 začal vyrábět. O pět let později se Peugeot 206 dočkal lehkého faceliftu, který můžeme pozorovat především na světlech a předním nárazníku. Karosářské varianty byly od začátku dvě. Třídvéřový nebo pětidvéřový hatchback. V roce 2001 přibyl kupé-kabriolet označované jako CC a v roce 2002 přibylo také pětidvéřové kombi s označením SW. V roce 2009 se Peugeot 206 dočkal větší designové úpravy. Ta přispěla ke zvýraznění vozu, především díky nové masce chladiče a novým světlometům. Nové byly také nárazníky a z vnitřku například palubní deska. Tento výrazný desénový zásah radikálně změnil výraz vozu. Spíše než 206 se teď podobal novému Peugeotu 207 a tak dostal přízvisko plus - Peugeot 206+. K dostání byl s jedním ze sedmi benzinových motorů nebo jedním ze čtyř naftových motorů. Peugeot 206 se může pochlubit také závodními modely. V letech 1999 až 2003 reprezentovaly vozy Peugeot 206 WRC své jméno na mistrovství světa. <br />
<h2>
Peugeot 206 u nás</h2>
Peugeot 206 je malý, ale šikovný. Osobní automobil <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/peugeot/206" title="Peugeot 206">Peugeot 206</a> pochází z třídy malých vozů. Je oblíbený zejména u žen a to jak svojí velikostí a přizpůsobivostí městu, tak svým vytříbeným, jemným, zaobleným designem. Své příznivce si samozřejmě nachází i v řadách mužů. Peugeot 206 je takovým malým potěšením pro všechny, kteří počítají s menším prostorem, ale zato úsporným motorem. Ceny ojetých automobilů jsou zhruba středně drahé. Pokud byste zatoužili po zcela novém voze Peugeot 206, tak bohužel budete muset sáhnout o kousek výš pro jeho nástupce Peugeot 207. Peugeot 206 se totiž přestal vyrábět v roce 2011.<br />
<h2>
Pro a proti</h2>
<ul>
<li>design, ladný vzhled</li>
<li>pružnost a úspornost motoru</li>
<li>útulný interiér</li>
<li>odolné zážehové motory</li>
</ul>
proti<br />
<ul>
<li>menší prostornost (hlavně na zadních sedačkách)</li>
<li>horší jízdní vlastnosti v zimním období</li>
<li>malý zavazadlový prostor</li>
<li>špatná dostupnost rezervy</li>
</ul>
Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-86796199461607134282012-08-07T05:47:00.000-07:002012-10-17T05:47:36.204-07:00Seznamte se: Opel Astra<h2>
O Opel Astra</h2>
Opel Astra je vůz německé automobilky mající již čtvrtou generaci. První generace Opel Astry se začala vyrábět roku 1991 a to hned v pěti karosářských variantách. Jako třídveřový a pětidvéřový hatchback, sedan a combi. <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/opel" title="Opel">Opel</a> nezapomněl ani na sportovní verzy GT a GSI. Dva roky po začátku výroby přibyl ještě kabriolet. Astra první generace se v průběhu změnila i po stránce designu. V roce 1994 dostala spoustu nových věcí včetně světel, průhledných blinkrů nebo kulatějších zrcátek. Od tohoto roku se také zdůraznila bezpečnost, díky sériově montovaným airbagům. <b>Opel Astra</b> byl k dostání s jedním z neuvěřitelného množství motorů. Opel nabízel patnáct zážehových motorů a čtyři vznětové. Výroba byla ukončena o sedm let později v roce 1998. Tato generace nese označení F. Druhá generace je označována písmenem G. Vyráběna je v letech 1998 – 2010. Přičemž design Astry se rapidně změnil. Zvýšila se také bezpečnost a ochrana proti korozi. V testech Euro-NCAP získal <b>Opel Astra</b> čtyři hvězdičky. Zážehových motorů ubylo. Na výběr zůstalo z celkových jedenácti. Naopak vznětových o dva přibylo. Nyní tedy výběr ze šesti. Druhá generace představila také sportovní verzy OPC. Ačkoli třetí generace vozu nastoupila na trh v roce 2004, tak druhá neztrácela svou oblíbenost a vyráběla se ještě dalších šest let. Astra H se uvedla sportovním zevnějškem. Zážehových motorů je není celkem šest k dostání a vznětové čtyři. Zatím poslední generace byla představena roku 2009.<br />
<h2>
Opel Astra u nás</h2>
Opel Astra je vůz nižší střední třídy. V loňském roce (2011) skončil v objemu prodeje na 24. místě. <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/opel/astra" title="Opel Astra">Opel Astra</a> si získává své věrné řidiče díky svému sportovnímu vzhledu a celkem slušnou dostupností. Je to jednoduchý, ale líbivý automobil. Někomu se může zdát zavazadlový prostor menší, jiný jej využije dosyta. Ojeté vozy jsou k dostání v různých cenových relacích. Přičemž se odvíjí od data výroby vozu, celkového stavu a najetých kilometrů. Ale dá se sehnat slušný <b>Opel Astra</b> do 100 000,-. Nová Astra vyjde na cca 400 000,-.<br />
<h3>
Pro a proti </h3>
<ul>
<li>spolehlivost</li>
<li>nízká spotřeba</li>
<li>dostupnost náhradních dílů</li>
<li>praktický</li>
<li>dílenské zpracování</li>
<li>ceny náhradních dílů</li>
</ul>
<b>Proti</b><br />
<ul>
<li>slabší brzdy</li>
<li>starší modely mají problém s korozí</li>
<li>výhled z vozu</li>
</ul>
Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-45932706941675221122012-08-07T02:17:00.000-07:002012-10-16T02:18:00.486-07:00Náhradní díly JCB strojůJCB žluté pracovní stroje si vybaví snad každý, když si má představit rypadlo nebo jiný velký pracovní stroj. Ovšem každý stroj se častým používáním opotřebovává. Samozřejmě je důležité <b>náhradní díly JCB</b> vybírat s rozmyslem, zejména jsou-li použité. <br />
JCB stroje se používají při všech možných stavbách po celém světě. Kvalitu těchto strojů zaručuje i tradice dlouhá od roku 1953, kdy se JCB stroj objevil na trhu poprvé. Krom jiného se nově JCB stroje dají využít při údržbě silnic, místních komunikací, dálnic a zelených ploch. JCB typu rýpadlo-nakladač mají opravdu široké využití a proto jsou trvale nejoblíbenějšími a nejpoužívanějšími stavebními stroji na světě. Jejich tradice je dlouhá a s inovativními prvky přicházejí neustále nejrůznější konstruktéři. Práce, pro kterou se tyto stroje využívají, je velmi náročná. Proto je potřeba čas od času nějaký více namáhaný díl vyměnit. <a href="http://ltlinek.cz/" title="náhradní díly JCB">Náhradní díly JCB</a> strojů jsou v dnešní době dobře dostupné a tak to není problém. Navíc většina distributorů i <b>náhradní díly JCB</b> namontuje.<br />
<h2>
Jaké náhradní díly kupovat</h2>
Ať už kupujete více či méně použité <a href="http://ltlinek.cz/" title="náhradní díly JCB">náhradní díly JCB</a> nebo nové díly, je nejdůležitější dodržet jedno pravidlo. <b>Náhradní díly JCB</b> by vždy měly být od originálního výrobce. Jen tehdy je zaručen perfektní chod stroje a záruka efektivní pracovní síly.<br />
Pokud nejste odborník, je lepší řešit koupi i montáž náhradních dílů a příslušenství k JCB strojů přes odborného dodavatele.<br />
<h2>
Kde sehnat náhradní díly JCB </h2>
Originální <b>náhradní díly JCB</b> naleznete na <a href="http://www.ltlinek.cz/">www.ltlinek.cz</a> Ten se zabývá již od roku 1990 prodejem JCB strojů a dodává i <b>náhradní díly JCB</b>. Firma je dále schopna dodávat originálně repasované náhradní díly. <b>Náhradní díly JCB</b> dodávají na všechny stroje.Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-51147159083545322152012-08-03T06:55:00.000-07:002012-10-17T06:56:14.558-07:00Seznamte se: Volkswagen Passat<h2>
O Volkswagen Passat</h2>
Volkswagen Passat je automobil vyráběný německým koncernem <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/volkswagen" title="Volkswagen">Volkswagen</a>. Výroba vozu začala v roce 1973. Za tu dobu si Passat vytvořil jistou tradici a také své místo na trhu. První, z celkových zatím sedmi generací, nabízela dvě karosářské varianty a to dvoudveřový a čtyřdveřový model. V roce 1974 se představilo také combi. Motor Passatu nebyl chlazen vzduchem jak tomu bývalo, ale vodou a od roku 1978 se nabízely také vznětové motory. Čtyři roky od začátku výroby se Passat dočkal i lehké modernizace. Rok 1980 znamenal nastoupení druhé generace tohoto modelu. S ní přišla i další verze 4x4. Druhá generace byla modernizována v roce 1985. O tři roky později přišel Volkswagen s novou třetí generací. Z Passata se stal klasický sedan a přibyl sportovní motor. V roce 1993 nastoupila již čtvrtá generace. Novinkou byl první turbodiesel s přímým vstřikováním. Posílila se i bezpečnost posádky přidáním čelních airbagů a systému ABS. Čtvrtá generace se moc dlouho na trhu neudržela a pátá ji střídala již za tři roky a v roce 2000 byla zmodernizována. Tato generace se vyznačovala především zvýšením bezpečnosti, kvality a komfortu. Celkově se vůz zvětšil a vylepšena byla i aerodynamika a ochrana proti korozy. K sedanu později přibylo i combi s označením Variant a 4x4. Šestá generace byla představena na Ženevském autosalonu v roce 2005. Vůz se znovu o něco zvětšil. Ještě téhož roku se přidalo kombi. Řada vylepšení se zasloužila o snížení spotřeby vozu, což je jeden z velkých přínosů. K Passatu si bylo možné vybrat jeden z osmy motorů. Zatím poslední generací je sedmá. Ta konstrukčně vychází ze šesté generace. Rozměry vozu zůstaly téměř stejné. Ovšem zavazadlový prostor znamenitě narostl.<br />
<h2>
Volkswagen Passat u nás</h2>
Volkswagen Passat je automobil střední třídy. Je vyhledáván především pro své charakteristické vlastnosti kvalitních materiálů, velkého zavazadlového prostoru a pohodlného interiéru. Dá se říci, že <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/volkswagen/passat" title="Volkswagen Passat">Volkswagen Passat</a> byl za svou životní dráhu "vypiplán" do určité dokonalosti. Cena za ojetý vůz se na českém trhu značně liší. Už kvůli dlouholeté výrobě tohoto vozu. Samozřejmě platí, že čím starší tím levnější, ale není to jediný atribut podle, kterého se cena řídí. Záleží také na najetých kilometrech a celkovém stavu vozidla. Nový vůz v provedení sedan pořídíte zhruba od 600 000,-.<br />
<h2>
Pro a proti</h2>
<ul>
<li>celkový robustní design</li>
<li>odolný a spolehlivý</li>
<li>užitná hodnota</li>
<li>prostorný interiér</li>
<li>spotřeba</li>
<li>cena servisů a náhradních dílů</li>
</ul>
<b>Proti</b><br />
<ul>
<li>necitlivé řízení</li>
<li>menší pružnost</li>
<li>nepříliš originální vzhled</li>
</ul>
Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-44358352092154379252012-08-01T02:19:00.000-07:002012-10-16T02:19:30.895-07:00Stavební stroje a bazar stavebních strojů<b>Stavební stroje</b> nejsou levnou záležitostí. Uvažujete-li o koupi, rozhodně pro vás bude výhodnější koupě použitého stroje. Zánovní stavební stroj koupíte levněji a až vám pomůže vykonat všechny stavební práce co potřebujete, můžete ho poslat zase dál.<br />
<h2>
Bazary stavebních strojů</h2>
<a href="http://www.tipmobile.cz/pracovni-stroj" title="stavební stroje">Stavební stroje</a> se vyplatí koupit v bazaru. Především je-li stroj jen pro vaši potřebu. <b>Bazar stavebních strojů</b> <a href="http://www.tipmobile.cz/">www.tipmobile.cz</a> nabízí <b>stavební stroje</b> značek, jako jsou Bobcat, Caterpillar, Citroën, Fiat, Ford, Hyundai, Iveco, JCB, John Deere, Komatsu, Mazda, Mercedes-Benz, Multicar, Peugeot, Renault, Tatra, Volkswagen, Zetor a mnoho dalších. <br />
<b>Bazar stavebních strojů</b> nabízí různé stavební stroje a vyberou si zde určitě i ti náročnější. V nabídce najdete modely minibagrů, nakladačů, kompresorů, vysokozdvižných vozíků nebo různých dodávek.<br />
<h2>
Možnost inzerce stavebních strojů</h2>
Na tomto serveru můžete <b>stavební stroje</b> koupit nebo dát k inzerci. Inzeráty pocházejí z bazarů stavebních strojů po celé České republice a to jak od firemních tak soukromých inzerentů. Tento <a href="http://www.tipmobile.cz/pracovni-stroj" title="bazar stavebních strojů">bazar stavebních strojů</a> nabízí více jak 350 vozidel a strojů k okamžité koupi.Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-14635634903417889342012-07-25T02:28:00.000-07:002012-10-17T02:28:22.127-07:00Seznamte se: BMW 3<h2>
O BMW 3</h2>
BMW 3 jsou vozy německé automobilky <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/bmw" title="BMW">BMW</a>, která poprvé model BMW řady 3 představila v roce 1975. Za tu dobu si tato řada vytvořila určitou tradici a vydobyla si místo v automobilovém průmyslu. BMW 3 je totiž nejoblíbenějším "bavorákem". První BMW řady 3 byly vyráběny jako dvoudvéřové kupé nebo kabriolety. Tyto první modely dostaly označení E21. Následovalo E30 v roce 1982 jako dvoudvéřové kupé nebo čtyřdveřový sedan. Oproti E21 skýtalo nové BMW 3 řadu vylepšení a jeho reputace mohla stoupat. Na síle nabrala ale i cena. Druhá generace vozu se pyšní i sportovním modelem M3. S výrobou se skončilo až po jedenácti letech. To už ovšem byla dávno na pultech autosalonů třetí generace vozu BMW 3. V roce 1998 přišli vývojáři s modelem označeným jako E36. Zvýšil se nárok na bezpečnost posádky a prostornější interiér. Své nezaměnitelné sportovní prvky si ovšem BMW 3 zachovává. Tento model se přestal vyrábět v roce 2000. Roku 1998 jsme mohli vyzkoušet v pořadí již čtvrtou generaci vozu. Nový vůz prošel faceliftem a dostal nové motory. Tato generace si získala veliký obdiv. Vozy této generace se staly jedněmi z nejprodávanějších. Výroba skončila s rokem 2005, kdy se zároveň začala vyrábět zatím poslední generace vozu E90 a to jako kupé, sedan, kabriolet i kombi. <br />
<h2>
BMW 3 u nás </h2>
<a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/bmw/rada-3" title="BMW 3">BMW 3</a> je vůz střední třídy. U nás docela často vyhledávaný hlavně mladými dynamickými řidiči. Ovšem dá se říci, že z BMW 3 by nikdo extrémně zklamaný být neměl. Cenově se u nás BMW 3 dá sehnat velmi různě. Nejstarší modely i za pár tisíc, ale zde musíte počítat s opravami a vůbec se špatným stavem vozidla. Do roku 1999 se dá BMW 3 pořídit i do 60 000,-. Čím novější model, tím samozřejmě roste cena. Ojetá vozidla se tak mohou vyšplhat i na 300 000,- až 700 000,-. Nové modely začínají na 720 000,- za Touring. Přičemž nejvíce dáte za Cabrio, které se šplhá až do sedmiciferných čísel. Ovšem je třeba počítat u ojetých automobilů s celkovým stavem vozidla, najetými kilometry apod. U nových zas s výbavou, kterou si dopřejete a se kterou cena stoupá.<br />
<h3>
Pro a proti</h3>
<ul>
<li>charakteristický design</li>
<li>požitek z jízdy, jízdní vlastnosti</li>
<li>kvalita zpracování a materiálů</li>
<li>aktivní i pasivní bezpečnost</li>
<li>výkonnost motorů, přesné řízení</li>
<li>výborné brzdy</li>
</ul>
proti<br />
<ul>
<li>poruchovost</li>
<li>poměrně drahý servis a originální náhradní díly</li>
<li>vysoká cena</li>
<li>oblíbený mezi zloději</li>
</ul>
Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com1tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-69915183564291883762012-07-20T02:11:00.000-07:002012-10-17T02:12:04.920-07:00Seznamte se: Alfa Romeo<h2>
Historie </h2>
Zrození Alfy Romeo můžeme pozorovat v Itálii již v prvním desetiletí 20. století. Název značky je odvozen od začátečních písmen – Anonima Lombarda Fabbrica di Automobili. Tedy ALFA. Romeo bylo přidáno později v roce 1920, potom co podnik převzal Nicolo Romeo. Již od začátku byl na vozech <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/alfa-romeo" title="Alfa Romeo">Alfa Romeo</a> vidět jejich sportovní duch, který si drží dodnes. První auto a i mnoho dalších navrhl Giuseppe Merosi a později Vittorio Jano. Pod jejich rukama vznikaly vozy vyhrávající závody. Mimo jiných v roce 1925 světový pohár. Nejenom vozy se zasloužili o výhru, pro <b>Alfa Romeo</b> jezdili jezdci se zvučnými jmény jako Enzo Ferrari nebo Tazio Nuvolari. S postupem času a novým konstruktérem Janem se vozy stávaly výkonnějšími a spolehlivějšími. Alfa Romeo musela za svůj vývoj překonat mnoho překážek, kdy bylo vůbec pokračování Alfy Romeo ohroženo. Byly to hlavně dvě světové války, po kterých se společnost musela stavět zpátky na nohy. Většinou se objevil někdo, kdo jí v tom pomohl. Naposledy se tak stalo v roce 1986, kdy firmu koupil FIAT a sloučil Alfu Romeo a Lancii. Od té doby můžeme znát skupinu Alfa Lancia SpA. <br />
Italský původ Alfa Romeo nezapře. Stejně jako Italové jsou dynamičtí, charismatičtí, ale nechybí jim ani kreativita a vášeň, tak i Alfa Romeo skýtá tyto vlastnosti. Alfa Romeo vždy byla a vždy bude výrazným vozem, který se pozná na první pohled. Alfa Romeo je symbol nesoucí mnoho úspěchů, pod které se podepsalo mnoho jmen.<br />
<br />
<h2>
Alfa Romeo u nás</h2>
Alfa Romeo je vůz pro opravdové nadšence, fanoušky a požitkáře z jízdy. U nás je těchto vozů spíše méně. Jakožto italské vozy milují teplo a pro sníh, který se zde čas od času objeví, zrovna nevyhledávají. Nicméně si i u nás <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/alfa-romeo" title="Alfa Romeo">Alfa Romeo</a> získala své postavení a své skalní příznivce a nové modely Alfy Romeo nadchnou i ty nejnáročnější řidiče. <b>Alfa Romeo</b> rozhodně nejsou rodinná auta a tak jejich oblíbenost nacházíme především u mladých lidí, kterým nevadí nespoutanost, se kterou je Alfa Romeo odedávna spojovaná. Cenově je vcelku dostupná. Ojeté vozy se dají sehnat za pěkné peníze, samozřejmě za nové si připlatíme. Cena u nejnovějších vozů se odráží od jejich provedení, kvality a výkonu.<br />
<h2>
Pro a proti</h2>
<ul>
<li>výborné jízdní vlastnosti</li>
<li>neotřelý a charakteristický design</li>
<li>kvalita materiálů</li>
<li>výkonné a pružné motory</li>
<li>přímé a přesné řízení</li>
</ul>
proti<br />
<ul>
<li>často malý zavazadlový prostor</li>
<li>horší dostupnost autorizovaných servisů a náhradních dílů</li>
<li>horší výhled z vozu vzad</li>
<li>dílenské zpracování</li>
</ul>
<br />
<br />
<br />
<br />Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-15762827582235016032012-07-19T03:51:00.000-07:002012-10-17T03:52:37.896-07:00Seznamte se: Hyundai Santa Fe<h2>
O Hyundai Santa Fe</h2>
<a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/hyundai" title="Hyundai">Hyundai</a> je jihokorejská společnost vyrábějící také Hyundai Santa Fe. Hyundai Santa Fe je středně velké SUV stavěné na platformě Hyundai Sonata. První generace vozu byla představena v roce 2001 a ihned si vydobyla místo na trhu. Poptávka po Santa Fe šla nezadržitelně nahoru. V prvním roce výroby, byl <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/hyundai/santa-fe" title="Hyundai Santa Fe">Hyundai Santa Fe</a> nabízen s jedním těchto motorů 2,0i 16V; 2,4i 16V; 2,7i V6 24V. V roce 2002 se u Santa Fe zvětšila palivová nádrž. Výrazného faceliftu se Hyundai Santa Fe dočkala v roce 2005. Dostalo se jí nových zadních světel a nárazníků a také nové přístrojové desky. Do Evropy se <b>Hyundai Santa Fe</b> dostal až v roce 2006 s již vybudovaným renomé. K dostání byl s 2,2l dieselový motor později aktualizovaný na 2,7l a zážehový V6. Druhá generace vozu <b>Hyundai Santa Fe</b> přišla v roce 2007 tedy rok po první generaci. Nové Santa Fe nabízí dynamický vzhled a požitek z jízdy. Za bezpečnost dostala 5 hvězdiček v NCAP testech. Santa Fe se dá shrnout jako vůz, který nejenom budí respekt, ale dokáže ho i získat.<br />
<h2>
Hyundai Santa Fe u nás</h2>
<b>Hyundai Santa Fe</b> se neztratil ani u nás. Umístil se jako šestnácté nejprodávanější SUV u nás v loňském roce. Santa Fe je svou elegancí a robustností zároveň výbornou trefou do zákazníků, kteří toto spojení s nadšením oceňují. Ojetý Hyundai Santa Fe můžete pořídit od zhruba 100 000,- za nejstarší modely, ale ceny se pohybují spíše ve vyšších číslech. Zpravidla se pohybují do 500 000,- ale záleží na kusu a jeho celkovém stavu. Pokud srovnáme s cenou nového vozidla, nevyjde velký rozdíl. Nové vozidlo začíná na 600 000,-.<br />
<h2>
Pro a proti</h2>
<ul>
<li>design</li>
<li>komfortní odpružení</li>
<li>bohatá výbava</li>
<li>dobrý výhled</li>
<li>komfortní interiér a pohodlná sedadla</li>
<li>vysoká bezpečnost</li>
</ul>
proti<br />
<ul>
<li>hlučnější dieselové motory</li>
<li>vysoká spotřeba paliva</li>
</ul>
Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-56544218613564084122012-07-18T02:13:00.000-07:002012-10-16T02:13:20.369-07:00Čtyřkolky – Info, články, zábava i prodejBaví vás <b>čtyřkolky</b>? Chcete se dovědět aktuální informace ze světa čtyřkolek? Čtěte pozorně a dovíte se, kde najít nabouchaný <b>čtyřkolky</b> i všechno co jste o nich kdy chtěli vědět.<br />
<h2>
Čtyřkolky pro zábavu i práci</h2>
Především pánové, ale často i dámy podlehnou vzrušující jízdě, kterou <b>čtyřkolky</b> nabízí, ba ke které spíše vybízí. <b>Čtyřkolky</b> zastávají zlatou střední cestu mezi terénními automobily a motocykly. Pokud se bavíme o zábavě, jsou <a href="http://motorky-ctyrkolky.com/ctyrkolky" title="čtyřkolky">čtyřkolky</a> výborným adrenalinovým zážitkem pro jízdu v terénu. Přičemž je méně náročná na ovládání než motocykl, ale má také v terénu mnohem větší možnosti než automobil, který je větší a má mnohem větší hmotnost. Oproti terénním automobilům jsou <b>čtyřkolky</b> lehké stroje, ovšem v žádném případě neztrácejí svoji výkonnost. Jednoduše řečeno při jízdě na čtyřkolce vám vyskočí tep a pořádnou jízdu si užije každý milovník moto.<br />
Aby to ovšem nevypadalo, že <b>čtyřkolky</b> fungují jen za účelem pobavení, je nutno dodat, že svůj účel plní i v pracovním nasazení. Využití najdou v lese při tahání těžkých nákladů, protože <b>čtyřkolky</b> bez problémů utáhnou i přívěs. <br />
<h2>
Web, na kterém to frčí</h2>
Zaujaly vás <b>čtyřkolky</b> teprve nedávno nebo jste už dlouho fandou? Tak jako tak by vám z hledáčku neměla uniknout internetová stránka <a href="http://www.motorky-ctyrkolky.com/">www.motorky-ctyrkolky.com</a>. Dozvíte se tam aktuální informace o čtyřkolkách a novinkách na trhu. Přečtete si o známých značkách, které se zabývají výrobou čtyřkolek, příslušenstvím či doplňků pro <b>čtyřkolky</b>. Ke shlédnutí jsou zde připraveny videa i kvalitní fotografie z terénu a další obrázky.Ti ostřílenější najdou zalíbení i v přehledném e-shopu. <br />
Zapojte se do dění a informujte se jednoduše o nových trendech ze světa čtyřkolek. <a href="http://motorky-ctyrkolky.com/ctyrkolky" title="čtyřkolky">Čtyřkolky</a> se mohou stát i vaším koníčkem. Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-24363289409571998602012-07-07T02:05:00.000-07:002012-10-16T02:07:04.993-07:00Motorové oleje SilkoleneJízdu na motocyklu byste si neměli užívat jen vy, ale i váš stroj. Používejte kvalitní <b>motorové oleje</b>. Správně promazaný motocykl vám to vrátí maximálním výkonem a spolehlivostí. Představme si nyní motorové oleje Silkolene.<br />
<h2>
Motorové oleje s tradicí a kvalitním zpracováním</h2>
Značka Silkolene je mezi ostřílenými motocyklisty velmi dobře známa. Na trhu je již řadu let, za kterými stojí tvrdá práce, intenzivní vývoj a moderní inovace. <b>Motorové oleje</b> Silkolene si tak vydobyly nejen místo na trhu, ale hlavně oblibu u motocyklistů. Silkolene své <b>motorové oleje</b> vyvíjí tak, aby vydržely i nápor, který se strojům dostává na závodní dráze. Silkolene je vyráběn i pro ty nejnáročnější podmínky a tak vašemu motocyklu může zaručit ochranu, kterou potřebuje. To podtrhují i úspěchy na světově známých závodních tratích, kde byl <a href="http://www.motorky-ctyrkolky.com/motorove-oleje-c-198.html" title="motorový olej">motorový olej</a> Silkolene využit.<br />
<h2>
Rozsáhlý výběr</h2>
<b>Motorové oleje</b> Silkolene myslí jak na blaho motocyklů, tak i jejich majitelů. Vyvinul proto specifické řady pro různé typy strojů tak, abyste si mohli vybrat optimální mazání přesně pro ten váš typ. Ať už máte doma zaparkován motocykl či skútr. Ať už jezdíte závodně nebo pro zábavu. <a href="http://www.motorky-ctyrkolky.com/motorove-oleje-c-198.html" title="motorové oleje">Motorové oleje</a> řady Ride, ocení každý jezdec, který jezdí často. Je navržen, tak aby chránil stroj v jakýchkoli podmínkách a prodlužoval jeho životnost i při každodenním použití. Řada Off-road, jak již z názvu vyplívá je tvořena pro off-road. Jak dvoutaktní, tak čtyřtaktní motocykly se na tuto řadu mohou s přehledem spolehnout. Dodává ochranu ve všech podmínkách. Pro skútry a mopedy je tu řada Scoot, která vlastníky těchto strojů rozhodně nezklame. Nakonec řada Race pro maximální výkon na trati a jistotu, že na tyto <b>motorové oleje</b> se můžete spolehnout.<br />
<h2>
Kam pro motorové oleje</h2>
Potřebuje i váš stroj promazat? Vyzkoušejte <b>motorové oleje</b> Silkolene. Velký výběr najdete například na <a href="http://www.motorky-ctyrkolky.com/motorove-oleje-c-198.html">www.motorky-ctyrkolky.com/motorove-oleje-c-198.html</a>. Kromě olejů pro čtyřdobé a dvoudobé stroje, skútry, atv a quad tu najdete i <b>motorové oleje</b> pro veterány, vodní skútry či motokáry. Nechte váš stroj jednoduše šlapat jako hodinky. Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-14834140980181571332012-07-05T07:47:00.000-07:002012-10-16T07:59:25.153-07:00Seznamte se: Škoda Octavia<h2>
Historie Škody Octavia</h2>
<a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/skoda/octavia" title="Škoda Octavia">Škoda Octavia</a> se prvně na českém trhu objevuje na konci roku 1996. Je vyráběná automobilkou Škoda, která již v té době spadala pod VW. Spojením mladoboleslavské automobilky a velkého německého koncernu začala Škoda Octavia vznikat. Byla dlouhá přes 4,5 metru a přitom si zachovala skvostný desénový vzhled. Její oblíbenost rostla především díky velkému nákladnímu prostoru. Objem činil 528 l, což na tehdejší poměry bylo přinejmenším nevídané. Byla vybavena karoserií liftback s třemi možnými motory (1,6i 8V - 55 kW; 1,8i 20V - 92 kW; 1,9 TDI - 66 kW). V roce 1997 dostala Škoda Octavia nové motory a to naftový 1,9 SDI – 50kW; 1,6 – 74kW. Další novinky přišly v roce 1998. První a velmi chválená novinka byla Škoda Oclavia kombi, která se mohla pochlubit příjemným vzhledem. O rok později přišla na trh i čtyřkolka. Rok 2000 byl pro Octavii významný. Škoda Octavia dostala nový facelift. Změna přišla v podobě světlometů s čirým překrytím, lepší aerodynamiky, zaoblení, elektroniky, nových nárazníků atd. Na první pohled si byly ovšem nová a stará Octavia velmi podobné. V roce 2001 přišel na svět i sportovní model označován RS a vylepšení se dočkaly i čtyřkolky v podobě nových motorů. Od roku 2004 se začíná první generace Octavií prodávat pod názvem Octavia Tour. Škoda Octavia je stále velmi oblíbeným vozem především u rodin.<br />
<h2>
Škoda Octavia u nás</h2>
V České republice je značka <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/skoda" title="Škoda">Škoda</a> velmi oblíbená. O tom svědčí i vysoký prodej v roce 2010. Tehdy prodala Škoda téměř 26 000 vozů Octavia. Oblíbenost nepramení jen z původně české automobilky Škoda, ale také z výborných jízdních vlastností a poměrně dobré dostupnosti. Vozy Škoda Octavia jsou vyráběny i v provedení kombi nebo 4x4.<br />
<h2>
Pro a proti</h2>
<ul>
<li>Škoda Octavia jistě potěší svým nákladním prostorem, který si zachovává stále velký a při sklopení zadních sedaček se ještě o pár litrů zvětší. </li>
<li>Je také poměrně velmi snadno dostupná a to co se týče provedení (od barvy až po motor), tak ceny. Cena se pohybuje od 300 000,- do 800 000,- Kč podle vybraného modelu a výbavy. </li>
<li>Výborně se hodí pro rodiny s dětmi.</li>
<li>Dostupnost autorizovaných servisů a náhradních dílů.</li>
<li>Pohodlí.</li>
</ul>
<h3>
Proti</h3>
<ul>
<li>Potrpíte-li si na originalitu a zajímavost hledejte jinou značku, která u nás není tak častá.</li>
<li>Škoda Octavia je také často kradené auto, kvůli náhradním dílům.</li>
</ul>
Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-24867801732708947072012-07-04T02:13:00.000-07:002012-10-16T02:14:00.736-07:00Vybíráme nové moto pneu<b>Moto pneu</b> nejsou zrovna levou záležitostí, a proto by se při výběru nových moto pneu mělo dbát na několik věcí. A na co si tedy dát pozor a jak vybírat?<br />
<h2>
Moto pneu nové nebo ojeté</h2>
Všichni si nemusí uvědomovat takovou důležitost <b>moto pneu</b> jakou mají. Jsou velmi důležitou součástí jak vozidla, tak snad ještě důležitější součástí motocyklů. Nenechte se odradit vyšší cenou, přeci jenom je nákup nových <b>moto pneu</b> investicí i na několik let. Samozřejmě záleží na tom jak často jezdíte, jakým způsobem a kde, ale zpravidla několik let nové kvalitní moto pneu rozhodně vydrží. Často může zlákat výhodná cenová nabídka ojetých <a href="http://motorky-ctyrkolky.com/mitas-moto-pneu-c-8687.html" title="moto pneu">moto pneu</a>. V jistých případech to samozřejmě může být výhodná koupě, ale v zásadě je lepší pořídit pneu nové. Tak jako tak platí, že byste před koupí měli pneu zkontrolovat a změřit si výšku dezénu. Kvalita pořízených moto pneu se pak odrazí od zážitku z jízdy a také v bezpečnosti. <br />
<h2>
Jak vybrat a co očekávat od moto pneu</h2>
Při výběru nových moto pneu je třeba zaměřit se na několik věcí. Zejména proto, že dnešní trh je přesycen různými druhy pneu a značkami, které se samozřejmě snaží předhánět v lepší nabídce a kvalitnějším zpracování. Vybírejte tedy s klidnou hlavou a nenechte se na první dobrou zlákat. Právě proto, že je z čeho vybírat, vybírejte. Nejprve byste měli zúžit výběr samozřejmě jen na ty <b>moto pneu</b>, které jsou určeny pro váš stroj. Stále vám jich ovšem bude pravděpodobně několik zbývat. To co od kvalitních pneu, které stroji sednou čekáte, je efektivní přenos hnacích sil, stabilita, ovladatelnost a vynikající brzdné vlastnosti. Tyto vlastnosti budou splňovat jen <b>moto pneu</b> s přesnými parametry. Základním ukazatelem, kterým byste se měli řídit, jsou doporučení výrobce. Zpravidla byste zde měli najít tlak, hmotnostní a rychlostní index. To vám pomůže s dalším výběrem. <a href="http://motorky-ctyrkolky.com/mitas-moto-pneu-c-8687.html" title="moto pneu">Moto pneu</a> musí mít odpovídající rozměr. Tedy šířku pneumatiky, průměr disku, ale také určitou konstrukci kostry pneumatiky. Když máte všechny tyto údaje, zbývá poslední. Rozhodnout se jaké moto pneu vlastně chcete či potřebujete. Na výběr jsou cestovní endura, silniční i veteránské pneu nebo z jiné sorty například motokrosové pneu. Každý z těchto pneu má své vlastní specifikace a vlastnosti, které vám pomohou určit směr, kterým se při výběru <b>moto pneu</b> nakonec vydáte. <br />
<h2>
Moto pneu Mitas</h2>
Nemáte-li ještě žádného favorita, mohu doporučit <b>moto pneu</b> značky Mitas. Jsou vhodné jak pro rekreační jezdce, tak pro profesionály. Ačkoli se zaměřují na crossové pneu, v nabídce najdete i silniční pneu, cestovní endura nebo veteránské pneu. A najdete je na <a href="http://www.motorky-ctyrkolky.com/">www.motorky-ctyrkolky.com</a>. Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-53047518791350897252012-06-29T02:20:00.000-07:002012-10-17T02:21:26.087-07:00Seznamte se: BMW X5<h2>
O BMW X5</h2>
Německá automobilka <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/bmw" title="BMW">BMW</a> je známa svým vysokým standardem. Jinak tomu není ani u modelové řady BMW X5. Tyto vozy se vyrábějí od roku 1999 a jsou prvními SUV této značky. BMW X5 za sebou ještě nemá nijak zvlášť bohatou historii, za to si to kompenzuje v oblíbenosti. Co se té týče má se X5 čím chlubit. Konstruktéři si dali záležet. Elegantní a rafinovaný design okamžitě upoutá. V počátcích mělo BMW X5 pohon všech čtyř kol s mezinápravovým diferenciálem. Ovšem o čtyři roky později dostal pohon xDrive a elektronickou spojku. <b>BMW X5</b> má zatím jen dvě generace. Ta druhá byla představena v roce 2007 a v mnohém se neliší. Nejpatrnější je změna designu. Vůz se také vyrábí jak s dieselovými tak s benzinovými motory. Pro terén se tento vůz příliš nehodí, samozřejmě zvládne lehčí terén. Primárně je určen na silnice, kde ovšem dokáže svou sílu ukázat naplno. Co se týče vybavení, projevuje se zde onen vysoký standard této automobilky. Elegance zvnějšku a luxus zevnitř.<br />
<h2>
BMW X5 u nás</h2>
Ačkoli je výroba <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/bmw/x5" title="BMW X5">BMW X5</a> prováděna v americkém Spartanburgu a vůz figuruje především tam, oblibu si získal i v Evropě, kam se od roku 2000 dováží. I u nás můžeme tento nepřehlédnutelný vůz na silnicích potkat. Ovšem je to auto vyšší třídy a tak patří mezi ty dražší. Ojeté <b>BMW X5</b> zpravidla pod 150 000,- neseženete. Spíše počítejte s částkou vyšší. Samozřejmě záleží na roku výroby, najetých kilometrech a vůbec na celkovém stavu vozidla. Pro nová vozidla platí už sedmiciferná čísla.<br />
<h3>
Pro a proti</h3>
<ul>
<li>elegantní a přitom dynamický design</li>
<li>velký zavazadlový prostor</li>
<li>kvalitní materiály, luxusní interiér, pohodlí</li>
<li>jízdní vlastnosti</li>
<li>bezpečnost</li>
<li>překvapivě tichý</li>
</ul>
proti<br />
<ul>
<li>vysoká cena</li>
<li>spotřeba paliva</li>
<li>vysoká spotřeba oleje</li>
<li>malý zavazadlový prostor</li>
</ul>
Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com0tag:blogger.com,1999:blog-8062392606515000685.post-15998558502780430842012-06-25T01:47:00.000-07:002012-10-17T01:47:50.955-07:00Seznamte se: Škoda Fabia<h2>
Historie</h2>
Původně česká automobilka Škoda Auto nahradila v roce 1999 Škodu Felicii a na její místo byla dosazena <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/skoda/fabia" title="Škoda Fabia">Škoda Fabia</a>. Zprvu jen jako pětidvéřový hatchback. O rok později se přidala varianta kombi a o další rok později, tedy 2001, i varianta sedan. První generace vozu měla k dispozici sedm zážehových motorů a čtyři vznětové. Automobilka si dala záležet a vůz nabízela rovnou v osmi možných výbavách. Dlouho na sebe nenechala čekat ani sportovní verze tohoto vozu, která přišla v roce 2003. Kromě sportovního designu vlastnila <b>Škoda Fabia</b> i šestistupňovou převodovku. Faceliftu se Fabia dočkala roku 2004. Přední část vozu byla obohacena o mlhovky a nárazník, některé prvky byly přebrány ze Škody Octavie. Takto jsme mohli Fabii potkávat až do roku 2007, kdy přišla očekávaná druhá generace vozu. Ta se prodává rovnou v devíti verzích a karosářských variantách kombi a hatchback. Fabia druhé generace se od té první zas tolik neliší. Velikostní je téměř stejná, akorát zavazadlový prostor se zvětšil o celých 40 l. Největší změna postihla přední část vozu s novými mlhovkami a světlomety. Celkově se Škoda Fabia hodnotí jako dynamické robustní auto. Po bezpečnostní stránce si Škoda Fabie také nevede špatně. K dispozici je rovnou devět motorů.<br />
<h2>
Škoda Fabia u nás</h2>
Ne náhodou se <a href="http://www.tipmobile.cz/osobni/skoda" title="Škoda">Škoda</a> Fabia stala druhým nejoblíbenějším a nejprodávanějším autem u nás. Své místo si získala zejména u žen. Je to malé a přitom elegantní auto. Obliba Fabie vzrostla i díky cenové a servisní dostupnosti. Navíc je to české auto. Cena za nový vůz začíná na 249 900,- a může dosáhnout až na 469 900,- Kč. Ojetá auta se cenově pohybují mezi 50 000,- a 170 000,- Kč.<br />
<h2>
Pro a proti</h2>
<ul>
<li>Dobrá dostupnost servisů a náhradních dílů.</li>
<li>Variabilní nastavení sedaček a volantu.</li>
<li>Nižší spotřeba pohonných hmot.</li>
<li>Bezpečné a kvalitně zpracované auto.</li>
<li>Velký výběr z možných výbav.</li>
</ul>
Proti<br />
<ul>
<li>Lehce poddimenzovaná brzdová soustava.</li>
<li>U nás nic originálního.</li>
</ul>
Pro Holding CZhttp://www.blogger.com/profile/05241184503444386047noreply@blogger.com2